1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. 9 правил просунутого A/B тестування /

9 правил просунутого A/B тестування

9 правил просунутого A/B тестування

A/B тестування фокусується переважно на взаємодії з користувачем, тестування чогось необхідно для покращення конверсій, а для цього важливо завжди враховувати SEO.

Нижче ми наведемо 9 пунктів, які ви повинні взяти до уваги під час A/B тестування, щоб залишатися поінформованими про потенційні проблеми, такі як запобігання штрафним санкціям та збереження важко зароблених рейтингів у пошуковій видачі.

1. Запускайте тест стільки часу, скільки потрібно

Як і будь-які тести, A/B тест успішний лише коли призводить до статистичних значень, тобто. коли є дуже висока ймовірність того, що результати знову повторюються. Кількість часу необхідного для тесту щоб досягти статистичних значень, які будуть коливатися в залежності від кількості змінних, одне можна стверджувати точно: як тільки ви зібрали достатньо інформації, ви повинні завершити етап тестування.

Як тільки ваші дані стануть підтримувати виграшну варіацію, ми повинні видалити решту варіацій і виконати виграшний тест на оригінальному URL. Якщо не було знайдено точного переможця протягом встановленого часу, вимкніть тест та залиште оригінальний URL. Якщо ви запустите довгий роздроблений тест двох сайтів, то для Google це може здатися пов'язаним з маніпуляцією, що має ризик зниження ваших рангів у пошуковій видачі через штрафні санкції.

2. Використовуйте 302, а не 301 редиректи

Під час роботи A/B тесту, користувач зазвичай перебуватиме на оригінальному URL і лише пізніше буде переадресований на нову варіацію URL (якщо вони потраплять до однієї з тестових груп) – це стандартна практика, оскільки ви зазвичай хочете зберігати оригінальну URL під вашим контролем.

Зазвичай використовуйте 302 (тимчасову) переадресацію, коли перенаправляєте користувачів у тестову область. Використання переадресування 301 дає сигнал для Google, що оригінальна сторінка була видалена та замінена тестовою сторінкою; це не підходить для A/B тестування, тому що тестова сторінка тільки тимчасова і буде видалена, як тільки тест відбудеться. Переадресація 302 гарантує, що оригінальна сторінка не передасть вагу до тимчасових сторінок.

3. Уникайте A/B тестування якщо воно конфліктує із SEO сайту

Під час закликів до дії, текст та кольори кнопок підходять до тестової змінної, зміни H1, тексту body, або інших внутрішніх факторів, що впливає на ранг, можуть мати негативний ефект на органічні рейтинги ваших сторінок.

Найкраща практика для тестування – це спроба покращити ваші виконуючі сторінки. Виконання повного обсягу змін для вашої величезної кількості сторінок - це суїцид тестування з очевидних причин, провалений тест спричинить втрату великої кількості продажів та конверсій. У той час як ви можете думати, що тестування варіацій тега H1 може збільшити відсотки вашої конверсії, це абсолютно неважливо якщо ви втрачаєте ранг або, як наслідок, трафік. Пораховано, що з кожною втратою позиції у списку ваші органічні кліки вполовину зменшаться.

Якщо у вас є велика кількість сторінок добре оптимізованих для SEO, тоді краще їх не чіпати.

4. Уникайте маскування

Спочатку техніка чорного хакера, що показує одну версію вашого сайту пошуковим системам та іншу версію постійним відвідувачам, називається маскуванням. У той час як така техніка може бути привабливою під час тестування, можливо з метою показу оригінальної версії для підтримки органічних результатів, маскування - це пряме порушення правил Google webmaster і не повинно бути реалізовано, незалежно від того, запустили ви тест чи ні.

Під час запуску тесту, який відображає безліч варіантів однієї веб-сторінки, переконайтеся, що ви не сегментуєте трафік, що базується на користувачеві-агенті. Переконайтеся, що Googlebot може використовувати сайт так само, як і постійний відвідувач, щоб запобігти будь-яким неприємним санкціям.

Щоб гарантувати, що оригінальна сторінка залишиться єдиною індексованою в тестовій групі, просто виконайте дві наступні стратегії.

5. Забороніть індексацію

Щоб запобігти дублювання проблем із контентом, ви повинні вказати, щоб Googlebot не індексував недавно створені тестові сторінки. Це може бути зроблено, якщо ви вкажіть у МЕТА тегах документа, що сторінка не повинна бути індексована, або ж додавши директиву до файлу robots.txt на сайті, згадавши що тестова група сторінок не повинна використовуватися.

Під час роботи з A/B тестуванням ви повинні завжди згадувати тестові сторінки у файлі robots.txt. Googlebot не зможе слідувати за внутрішнім посиланням до блокованих сторінок під час збору даних, але він все одно може перейти на заблоковану сторінку слідуючи за внутрішніми посиланнями, які можуть бути створені – тому зростає можливість того, що блоковані сторінки стануть індексовані.

Тести не відбуваються без відвідувачів і посилання на внутрішні сторінки завжди можуть бути створені і без вашого відома. Наприклад, хтось після спроби доступу на оригінальну сторінку може бути переадресований на тестову сторінку. Не думаючи, вони додають закладку або копіюють URL сторінки і додають його в їх блог. Пошуковий павук може перейти за цим посиланням, зробивши його індексованим.

6. Використовуйте rel="canonical"

Ви хочете мінімізувати кількість повторюваного контенту на вашому сайті. Сторінки з майже дубльованим контентом можуть - у гіршому випадку - завдати зниження результатів пошукової видачі, а в кращому - Google вибере яку сторінку індексувати над іншою. Це може бути дуже шкідливо для ваших попередніх робіт із SEO, так як нова тестова сторінка може стати отримати перевагу над оригінальною сторінкою. Уявіть, як місяці набору якісних посилань можуть бути витрачені внаслідок неправильного планування тестування.

Щоб запобігти цьому, вказуйте версію сторінки, яку ви тестуєте з канонічним тегом rel. Канонічний тег rel повинен бути поміщений на кожній сторінці тесту і повинен повертати на оригінальний URL. Це призначено для того, щоб об'єднати ваші ранги для оригінальної сторінки, зберігши ваші попередні старання з SEO.

Використання канонічного тега rel у всіх варіаціях на сторінці допоможе Googlebot зрозуміти, що тестові URL це майже копії оригінального URL і не вимагають індексації. Rel canonicals працює в синхронізації з вашим noindex, щоб гарантувати, що тільки оригінальна сторінка індексована.

7. Уникайте показу неправильної версії для Google

Цей пункт випливає з першого пункту. Як тільки ми повністю досягли статистичної значущості, деякі можуть піддатися спокусі, щоб запустити версію, що перемогла, для 100% користувачів на якийсь період часу, просто для того, щоб зміцнити попередні результати тестів. Якщо ви це зробите, всі користувачі будуть змушені переадресовуватися з оригінальної сторінки на тестовий URL.

Це ніколи не рекомендується робити, оскільки це може заподіяти те, що Google проіндексує тестову сторінку, навіть якщо ви будете дотримуватися правильних записів у robots.txt і канонічних правил. Якщо тестова сторінка буде проіндексована, вона не матиме такий самий ранговий потенціал як стара сторінка (менше зовнішніх посилань, немає прямих посилань із внутрішніх сторінок). До того ж, коли ви видаляєте цю сторінку і повертаєте виграшний функціонал на оригінальну сторінку, вона ніколи більше не потраплятиме в рейтинг і втратить свій ранг.

Як тільки тест досягне статистичної значущості, реалізуйте його на оригінальний URL і видаліть всі сліди тестових сторінок з вашого сайту та переадресацію URL тестової сторінки назад на оригінальну сторінку

8. Позбавтеся старих тестових сторінок та URL

Як тільки ви знайдете вашу виграшну версію сторінки, потрібно буде оновити оригінальну сторінку на кращу версію, а потім негайно видалити всі цифрові підписи ваших невдалих версій. Це запобігає тому, що Google знайде одну зі старих версій і індексує її. Треба зробити переадресацію 301 з мертвих сторінок назад на версію, що перемогла, щоб гарантувати що Google ніколи не знайде ніякі сліди провалили тест URL.

9. Не можна використовувати програмне забезпечення A/B для SEO кампаній

Внутрішні фактори часто тестують для спроби покращити конверсію, але ви не можете використовувати A/B тест ваших внутрішніх атрибутів для SEO. Є лише один Googlebot, і він не може відвідати одночасно дві версії сторінки. Якщо ви це зробите, то Googlebot бачитиме сторінки як майже копії і викине одну з них (або обидві) з індексу. Навіть проігнорувавши цю проблему, Googlebot буде вважати вік сторінки, її положення у внутрішній структурі сайту, так само, як і поточну включаючи до уваги оцінку сторінки. Всі ці фактори унеможливлюють застосування традиційного A/B тесту на SEO елементах сайту.

Вищесказане демонструє важливість того, що SEO треба завжди враховувати. Навіть виконуючи таке завдання як CRO (conversion rate optimization), яке здається дуже далеким від SEO, ви повинні завжди враховувати вплив, який воно завдасть. Основна думка полягає в тому, що ви повинні завжди інформувати вашу SEO команду або агентство, якщо ви проводите A/B тестування або ще краще, залучати їх на початковий етап.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

This group completed the entire task of coding a pre-designed website into the final product. Was able to complete all follow up tasks and enhancements in a timely manner. Will use again.

Dale Klynhout, Australia, Sydney

Оценка 5

MSGROUP was able to complete the job at good rate... I am planning on working on more projects later. A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

Very professional guys, they helped me to save a lot of money and now my site has amazing traffic. I become a regular costumer for MSGROUP and from now one they managing my site.

Bronislav Teplitskiy, USA, Seattle

Оценка 5

Ivan was positive, right from the start. He showed confidence and assured us from Day One, that he and his team would be able to complete the given task and get the desired results with the in the stipulated time frame. These guys are very professional people and I would highly recommend other employers to hire them. We are very happy with the way they have dealt with the project. Thanks MSGROUP

Bob, Singapore

Оценка 5

Great to work with, will go beyond the task that you needed done

Eldar Makhmudov,

Оценка 5

good with the first part of the website, but too long time to get it done. If you want more information contact me.

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

Excellent job, will definitely work with him again

Ihor Kyselov, USA, Boston

Оценка 5

After few weeks and several freelancer trials. I was able to hire msgroup and he was able to help me get this project done. It was very good meeting this person and I am now able to complete this project. Good A++ Freelancer Highly recommended

Faizal Johnson, USA, Houston

Оценка 5

very good team, all tasks where completed like adviced

Webdesign reselling agency, Italy, Roma

Оценка 5

Very professional and skilled.

Trevor Davenport, USA, New York

Оценка 5

ru