1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. 10 найбільших успіхів та невдач у соціальних мережах 2016 року /

10 найбільших успіхів та невдач у соціальних мережах 2016 року

10 найбільших успіхів та невдач у соціальних мережах 2016 року

Який це був рік для соціальних мереж — 2016 рік дав нам багато тем для розмови: політичні події, світові події, стихійні лиха, новини, запуск технологій, плітки про знаменитості та багато іншого.

Соціальні мережі вибухнули, і ми стали поколінням, одержимим нетворкінгом.

Сайти соціальних мереж також зазнали деяких змін цього року. Найбільш помітним з них є Instagram, який вирішив змінити свій логотип, алгоритм, а також вирішив ввести історії Instagram, які привели користувачів до сказу.

Тут ми оглядаємося назад на деякі успіхи та невдачі у соціальних мережах за рік. Хоча було з чого вибирати, кілька прикладів того, що спрацювало, а що ні...

Успіхи:

1. Соціальні впливові особи, які створюють бренди через соціальні мережі

Успіх Джо Вікса (Joe Wicks) – лише один із прикладів того, як соціальні мережі використовувалися цього року, щоб допомогти розпочати кар'єру деяким цифровим впливовим особам. Вікс, особистий тренер і творець Lean із 15 серії, використовує Instagram та Facebook для створення своїх добре відомих кулінарних відеороликів. Зростання його соціальних каналів цього року допомогло йому досягти успіху у всьому світі, і тепер йому вдається заробляти понад 1 мільйон фунтів стерлінгів на місяць.

2. Благодійні виклики набирають обертів через соціальні мережі

Незважаючи на те, що в соціальних мережах завжди є проблеми, такі як недавній феномен челленджа з манекенами, іноді є такі, які мають певну мету та покликані підвищити обізнаність. Після успіху конкурсу Ice Bucket Challenge кілька років тому, цього року ми побачили виклик 22 Push-up. Це поширилося Twitter, Instagram і Facebook, а також вдалося заручитися підтримкою таких знаменитостей, як Девід Бекхем і Ріо Фердинанд. Завдання полягало в тому, щоб вони виконували 22 віджимання на день протягом 22 днів; люди зняли на відео свою участь, а потім відзначили когось, кого вони знали, щоб взяти участь.

3. Хештеги використовуються для поширення новин та політичних питань

Твіттер опублікував список найпопулярніших тем 2016 року, і не дивно, що #Rio2016 зайняв перше місце, оскільки це була світова подія, за якою спостерігали мільйони. Однак у 2016 році кількість хештегів, які використовуються для підвищення поінформованості про політичні теми, збільшилася, а #Election2016 зайняв друге місце у списку найпопулярніших. Твіттер повідомив, що найпопулярнішим постом про вибори було повідомлення Хіларі Клінтон "маленьким дівчаткам", коли вона поступилася на виборах. Інші політичні хештеги, що потрапили до списку, включають #Brexit, #Trump і #BlackLivesMatter. Оскільки соціальні мережі використовуються мільйонами людей у ​​всьому світі, хештеги стали швидким способом поширення новин та думок.

4. Бренди та інфлюєнсери працюють разом

Цього року ціла низка брендів працювала з великою кількістю блогерів і ютуберів. Одним із брендів, який досяг успіху в цьому, був виробник засобів для догляду за шкірою Kiehl's, коли вони запросили трьох впливових осіб на Coachella. Вони використовували поєднання твітів, хештегів, залучень до Instagram, а дівчата, які були присутні, також писали в блогах про поїздку, що допомогло отримати широке освітлення та інтерес. Бренд також створив сторінку на своєму сайті з деякими улюбленими продуктами впливових осіб, що допомогло направити шанувальників назад на сайт і спонукало їх залишатися на сайті та купувати продукти.

5. Наявність фірмового хештегу для серіалів та програм

Більшість телешоу тепер мають власний хештег, який глядачі можуть використати, коли дивляться вдома. Це допомогло телешоу взаємодіяти зі своїми глядачами, а також створити «безкоштовну» рекламу для шоу. Успішним прикладом цього може бути The Great British Bake Off, який має обліковий запис у Твіттері тільки для шоу. Обліковий запис публікує в Твіттері поточні коментарі, каламбури, GIF-файли, а також взаємодіє з користувачами. Цього року також збільшилася кількість смайликів із фірмовими хештегами, і тепер до них приєднуються телешоу. "Гра престолів" - популярний приклад, коли користувачі взаємодіють з хештегом, щоб побачити появу емодзі після твіту.

Невдачі:

1. Tay Tweets не працює для Microsoft

Раніше цього року Microsoft намагалася використати бота зі штучним інтелектом, який був підключений до Twitter для спілкування з користувачами. Однак це не пішло за планом, і це був недовгий експеримент. Ідея полягала в тому, що «Тай» спілкуватиметься з користувачами, навчатиметься в них і ставати розумнішим, що в теорії є чудовою ідеєю. Проте Microsoft не врахувала тролів у Твіттері та їхнього впливу на твіти Тая. Вони також не застосовували жодних фільтрів до того, що міг сказати Tay Tweets, тому це викликало деякі розбіжності, і користувачам не потрібно багато часу, щоб спонукати обліковий запис публікувати ненависні повідомлення.

2. Коли працівники твітять з робочого облікового запису в соціальній мережі

Хтось раніше цього року вирішив твітнути Кейну Уесту свої думки. Не обов'язково провал - але замість того, щоб використовувати для цього особистий обліковий запис, вони використовували обліковий запис Virgin Australia. Твіт невдовзі поширився Інтернетом і потрапив на кілька новинних сайтів, після чого був вилучений і вибачився. Однак непоправної шкоди було завдано, і авіакомпанія опинилася в новинах з абсолютно неправильних причин.

3. Смерть соціальних мереж, таких як Vine

Оголошення про закриття Vine з'явилося у жовтні. За деякими даними, Vine так і не відновився після введення функції відео в Instagram кілька років тому. Деякі кажуть, що це також пов'язано з тим, що багато найбільших зірок Vine перестрибнули на більш прибуткові платформи, такі як Facebook і YouTube.

4. Коли твіти брендів не завжди викликають правильний відгук

Apple нещодавно оголосила про своє довгоочікуване оновлення Macbook Pro, яке включало їхнє не дуже популярне рішення видалити слот для SD-карти збоку машини. Компанія Razer, що займається ігровими технологіями, вирішила пожартувати з цього. Тим не менш, це не так добре, як сподівалися, і викликало багато негативної реакції з боку компанії, навіть після того, як вони вибачилися. Деяким користувачам не сподобався той факт, що вони назвали це «жартом про SD-рідери», а деяким не сподобався той факт, що їм взагалі довелося вибачатися за те, що деякі сприйняли як маркетинговий жарт.

5. Коли робота з інфлюєнсером триває не за планом

Не секрет, що бренди шукатимуть знаменитостей для просування певних продуктів, і ще у травні цього року Boo Tea вирішила працювати зі Скоттом Дісіком, членом знаменитої родини Кардаш'ян. Хоча Скотт погодився працювати з ними, він, на жаль, вирішив скопіювати та вставити електронного листа, в якому вони заявили, що вони хотіли, щоб він сказав своїм 18 мільйонам передплатників. Це не тільки викрило зусилля маркетингової команди, спрямовані на те, щоб змусити його просувати продукт, але також викликало питання, чому знаменитості, схоже, не відмовляються від того, що їм платили, використовуючи відповідні #AD або #SPON, як інші онлайн -лідери думок.

Тепер, коли ми розглянули деякі успіхи та невдачі 2016 року, настав час заглянути вперед і подивитися, що буде популярним у соціальних мережах у 2017 році. Ми вже бачили, як деякі з цих тенденцій починають виявлятися. Враховуючи, як швидко розвивається та змінюється світ соціальних мереж, все можливо.

Деякі прогнози у соціальних мережах на 2017 рік:

1. Відео стане ще популярнішим

Люди вже перейшли від читання блогів до перегляду відео на YouTube та інших платформах, і навряд чи це сповільниться у наступному році. Споживачі хочуть отримувати інформацію швидко, а відео – чудовий спосіб привернути увагу споживачів; Instagram, що представляє історії, є прикладом того, як платформа визнала це, і в 2017 році інші платформи наслідують цей приклад. Відеотрансляції в прямому ефірі, такі як Facebook Live і Periscope, вже були представлені, але вони продовжуватимуть набирати популярності протягом 2017 року, оскільки все більше користувачів воліють ділитися своїм життям за допомогою відео.

При розгляді питання про те, як найкраще взаємодіяти з аудиторією та споживачами, бренди повинні визнати цей метод комунікації та вивчити способи, якими вони можуть включити його до своїх майбутніх соціальних планів. Це може бути спонтанно транслюється в прямому ефірі відео, або це може бути сильно відредаговане відео, таке як YouTube. Важливо вирішити, що найкраще підходить для бренду, а також визначити людей, на яких ви намагаєтеся орієнтуватися.

2. Oculus Rift

Oculus VR, компанія віртуальної реальності, була куплена Facebook у 2014 році, і після нещодавньої конференції розробників Facebook розповів про концепцію "Social VR". Коли найбільша у світі соціальна мережа викуповує найбільшу компанію віртуальної реальності, можна бути впевненим, що незабаром буде віртуальна соціальна мережа, яка дозволить Facebook залишатися в авангарді соціальних мереж.

Тепер бренди можуть стати більш креативними у тому, як вони взаємодіють із споживачами. З такими платформами, як Facebook, що беруть Oculus VR, маркетинг має враховувати це. Бренди можуть орієнтуватися на споживачів через цю віртуальну реальність та, можливо, створювати унікальний та привабливий контент для цієї платформи. Це необхідно враховувати, коли йдеться про охоплення певних споживачів.

3. Підвищена персоналізація

Завдяки тому обсягу даних, який тепер доступний, реклама тепер стане набагато орієнтованішою на потрібних людей у ​​соціальних мережах на всіх платформах, включаючи Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat та Pinterest. З такою кількістю контенту, доступного в Інтернеті, як ніколи важливо, щоб він був направлений на потрібних людей, щоб переконатися, що він максимально ефективний. Наявність таргетованої реклами та контенту справді допоможе в цьому.

Використання даних із електронної пошти споживачів, входів у систему, соціальних мереж та недавніх пошуків допоможе визначити, яку рекламу їм показувати. При плануванні кампаній створені персонажі стають цільовими людьми, а дані, отримані від користувачів в Інтернеті, можуть допомогти брендам почати збільшувати персоналізовану рекламу. Хоча є межа, яку не можна перетинати. Більшість користувачів можуть бути задоволені персоналізованим маркетингом, але деякі споживачі не хочуть, щоб він надто порушував їхню конфіденційність.

4. Контент з терміном дії, що закінчується, і обмежений у часі

Це допоможе підтримувати залучення користувачів, оскільки контент або функції постійно змінюються, Snapchat вже має цю функцію з фільтрами, що регулярно змінюються, і використанням сезонних і рекламних фільтрів. Цікаво буде подивитися, як інші платформи сприймуть тренд у 2017 році.

У міру того, як чутливий до часу та брендований контент стає все більш популярним, наприклад, фільтри Snapchat, маркетинговим командам доведеться подумати про те, як вони можуть включити ці функції до маркетингових планів. Це також може допомогти брендам стати більш креативними, коли йдеться про запуски, особливі випадки або рекламні акції, оскільки це означає, що створений контент буде доступний лише протягом певного періоду часу. Наявність відео, фільтрів, геолокаційного контенту та інших рекламних акцій, доступних протягом обмеженого часу, допомагає підвищити залучення користувачів, тому що вони хочуть брати участь. Це те, що маркетинговим командам доведеться розглянути.

5. Соціальні впливові особи все ще на підйомі

Соціальні впливові особи нікуди не подінуться і продовжать домінувати у 2017 році. Деякі зірки соціальних мереж зараз краще, ніж традиційні знаменитості, коли йдеться про передплатників, популярність та угоди з брендами. У 2016 році зірки соцмереж прикрашали обкладинки журналів, а наступний рік допоможе деяким повністю вийти online. Для брендів важливо розглянути можливість роботи з впливовими особами протягом наступного року, тому що ці «ключові лідери» — це люди, яким вдалося завоювати довіру вашої цільової аудиторії. Відмінний спосіб націлюватися на цю аудиторію - налагодити стосунки з впливовими особами, допомагаючи вам отримати цю зацікавлену аудиторію та дозволяючи вам отримати доступ до цих лояльних покупців.

Нещодавно CNN щойно купила Beme, нову компанію, що займається технологіями та й соціальними мережами, співзасновниками якої є Кейсі Нейстат, дуже успішний користувач YouTube, і Метт Хакетт, який раніше працював у Tumblr. Додаток так і не став популярним, і він не був таким успішним, як вони, можливо, сподівалися. Однак CNN не звернула на це уваги і не купила компанію, яка виробляє програму, для продукту. Натомість їм потрібна аудиторія та фоловери, які йдуть разом із цим. Разом із Кейсі, у якого понад 5,9 млн передплатників на YouTube, вони хочуть створити щось унікальне та цікаве, тому купили думку творчого лідера, чи не купивши його стартап. Ще невідомо, як це партнерство буде працювати і що вони зроблять, але воно показує, що великі компанії звертають увагу на цих соціальних онлайн-лідерів думок і хочуть працювати разом із ними.

Не кожен бренд може дозволити собі залучити впливових осіб і, звичайно ж, не купувати їхні компанії, але слід ретельно продумати, як бренди та впливові особи можуть працювати разом. Це означатиме, що з обдумуванні маркетингових планів враховуватимуться впливові особи. Чи не традиційні методи просування допомагають залучити нових споживачів; Інфлюєнсери у соціальних мережах також можуть допомогти залучити великий трафік.

Використання цих різних тенденцій у ваших маркетингових планах на 2017 рік допоможе вам залишатися в курсі світу соціальних мереж, що постійно змінюється, і підтримувати зв'язок вашого бренду з користувачами.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

Thanks for your job. Good website was created and communication was also very good, what is very important. I will surely hire you again for my next projects. Thanks. Vince

Vincenzo Morandi, Switzerland, Geneva

Оценка 5

All the questions were handled professionally. Always updates about how the work goes. We will continue the cooperation for further maintenance and new features to be implemented.

Patrick Edmond, Republic of Moldova, Kishinev

Оценка 5

Very professional guys, they helped me to save a lot of money and now my site has amazing traffic. I become a regular costumer for MSGROUP and from now one they managing my site.

Bronislav Teplitskiy, USA, Seattle

Оценка 5

Very professional and easy to work with. Will hire again as needed and certainly recommend to others!

Trevor Davenport, USA, Chicago

Оценка 5

These guys are awsome, they did a perfect job. I'm very happy with the final result. The communication was very good, this team is very professional and flexible and very high quality. They helped me with thinking and testing to improve the final product. Very high reccomended!

Wilfred Bosman, Netherlands, Amsterdam

Оценка 5

Once again. Great Working together on this project. We are please with result msgroup was able to get us. The price and communication was good. We are hoping for a long working relationship. Good A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

A terrific find! A company small enough with which to develop an ongoing, working relationship (versus the web work "factories" with so many fleeting jobs and changing staff that they cannot keep your project straight.) They were professional, enthusiastic and accommodating. Nice guys, too. I highly recommend them. These guys are GREAT! IT's a small company so the service is very personal, which is ideal in my opinion. They were courteous, accommodating, knowledgeable and dealt with a number of unexpected delays and schedule changes from me. True professionals, trustworthy and nice guys. Highly recommended!

Katherine Robinson, USA, Dallas

Оценка 5

Great work. Nice to cooperate with.

KOTNIS. Software Developer, Poland, Wroclaw

Оценка 5

Good work! Just as ordered

Martin,

Оценка 5

Small Drupal task, well executed, good communication!

Tobias H., Austria, Vienna

Оценка 5

ru