1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. Стратегія вибору анкорного тексту для посилань /

Стратегія вибору анкорного тексту для посилань

Стратегія вибору анкорного тексту для посилань

Перші дні SEO були схожі на Дикий, Дикий Захід.

SEO-фахівці, які використовують чорні методи, зробили все можливе, щоб ранжувати свої сайти в Google, включаючи наповнення ключовими словами та створення зворотних спам-посилань.

Це працювало – але недовго.

В наші дні алгоритм пошукової видачі Google розпізнає якість контенту, а старі SEO-хакі вже давно розсипалися прахом. І нюанси, такі як анкорний текст, мають значення.

Чому? Тому що ми працюємо з більш інтелектуальним, складнішим алгоритмом.

На сьогоднішній день існує понад 200 факторів ранжування Google.

Нещодавнє оновлення Core Web Vitals, в якому йдеться про те, що веб-сайти повинні бути швидко завантаженими, стабільними і безпечними, торкнулося більше мільйона веб-сайтів. Це означає, що веб-майстри повинні покращувати роботу сайту, якщо вони хочуть ранжуватися поряд із написанням та публікацією контенту.

Так само Penguin (також відомий як «алгоритм веб-спаму») зазнав кількох змін за останні кілька років. Анкорний текст у ваших зворотних та внутрішніх посиланнях важливий як ніколи.

Якщо буде занадто багато «спаму» – ви порушите правила. Занадто мало, і ви також порушите правила. Це тонкий баланс. Однак на нього варто звернути увагу, якщо ви вважаєте, що SEO є головним пріоритетом для вас у 2022 році.

У цьому посібнику розповідається, як оптимізувати ваші анкорні тексти, щоб покращити стан справ SEO та уникнути штрафів Google, які значно зменшать розмір вашої аудиторії.

Однак, перш ніж ми почнемо, переконайтеся, що ви розумієте, що таке анкорний текст і як він може вплинути на SEO.

Що таке анкорний текст?

Є велика ймовірність, що ви щодня використовуєте анкорні тексти, можливо навіть не усвідомлюючи цього. Анкорний текст – це клікабельний текст, який ви бачите у гіперпосиланні.

Пример анкорного текста

Якщо інтернет - це дорога, подумайте про якірні тексти, як знаки майбутніх виходів і поворотів.

Вони посилають сигнали як користувачам вашого сайту, і пошуковим системам. При правильному використанні вони з'єднують вас з іншою «смугою», дозволяючи отримувати достовірну інформацію з іншого веб-сайту.

Вони також допомагають користувачам орієнтуватися на вашому сайті і дають алгоритму Google гарне уявлення про те, для кого актуальним є ваш контент.
Якщо ви подивитеся на код вашого сайту, ви побачите рядок, який виглядає так:

Исходный код - анкор ссылка

Анкорне посилання та анкорний текст.

Це частина вашого сайту, яку бачить Google.
Існує розділ, який повідомляє вашому веб-браузеру та пошуковим системам, за яким посиланням переходити.

Коли користувач натискає посилання, він переходить на вказану сторінку.

Чому анкорний текст важливий для SEO?

Як уже згадувалося, у 2012 році Google вирішив потрясти світ SEO, випустивши алгоритм Penguin. Який згодом знову оновився.

Через ці зміни анкорний текст швидко став найпростішим способом визначити, наскільки релевантним є ваш веб-сайт.

Google також почав використовувати зворотні посилання та їх анкорні тексти, щоб визначити, чи веб-сайт був переоптимізований.

штрафы пингвина

Оскільки в цьому випадку Google карає надмірну оптимізацію, роль анкорного тексту тільки посилюється. Оскільки Google кілька разів оновлював алгоритм Penguin, то легко припустити, що в майбутньому ми побачимо ще більше змін.

Це те, на що варто звернути увагу, якщо ви хочете максимізувати рентабельність інвестицій у свій контент-маркетинг, оскільки, на жаль, коли алгоритми змінюються, багато брендів стикаються з різким падінням трафіку.

Майте на увазі, що падіння трафіку також означає падіння доходів. Ухилиться надто далеко від занадто великої кількості переглядів, і ваш бренд може опинитися в біді. Ось чому пошук правильного балансу з анкорними текстами такий важливий для ваших зусиль з SEO.

Оновлення 2018 року торкнулося 3,1% веб-сайтів, які надмірно оптимізували свої анкорні тексти (і це лише на більш відомих веб-сайтах, які повідомили про падіння, уявіть, скільки ще постраждало).

Принаймні ясно, що анкорний текст, який використовується у зворотних посиланнях, — це сигнал SEO на найближче майбутнє.

Пам'ятайте: теорія анкорного тексту застосовується як до внутрішніх посилань, так і зворотних.

На щастя, алгоритм досить мудрий, і тепер Google каратиме лише сторінку-порушник, а не цілі сайти, але це все одно може серйозно вплинути на ваш трафік та дохід у довгостроковій перспективі.

Різні варіанти анкорних текстів

Коли справа доходить до пошукових систем, SEO-фахівці не залишають каменю на камені.

У разі анкорних текстів ми мали більше десяти років, щоб проаналізувати всю доступну інформацію. Вас не повинно дивувати, що існує безліч способів створення анкорних текстів як корисних, так і марних.

1. Якірний текст з точною відповідністю

Анкорний текст з точною відповідністю - це коли ви використовуєте формулювання анкорного тексту як цільові ключові слова на посадочній сторінці. Наприклад, використовуючи «розробка сайтів» як анкорний текст для посилання на головну сторінку нашого сайту.

На зорі SEO використання точних збігів кілька разів на одній сторінці майже гарантувало, що ваш пост буде успішним. Але ними зловживали настільки, що Google карав надмірне використання.

Як і раніше, рекомендується використовувати анкорні тексти з точною відповідністю. Однак, як правило, вам варто змішувати його з іншими типами анкорних текстів.

2. Анкорний текст із частковим збігом

Анкорні тексти з частковою відповідністю включають ключове слово разом з іншими словами. Наприклад, використовуючи «розробка хорошого сайту» як анкорний текст для головної сторінки. Я зазвичай використовую їх найчастіше на своєму сайті.

Це особливо корисний метод для анкорного тексту, тому що я ще можу ефективно включати своє ключове слово, і це не буде вважатися спамом.
Google, як і раніше, може перейти за моїм посиланням і отримати найкраще уявлення про зміст моєї сторінки, не підозрюючи мене у спробі маніпулювати її алгоритмом.

Оскільки це не вважається маніпулятивною практикою посилань, це рекомендований спосіб підвищити авторитет вашої сторінки.

Я також рекомендую уникати анкорних текстів із довгих речень. Вони розмивають будь-які ключові слова, які ви використовуєте, і можуть заплутати користувача, оскільки він не впевнений, до якої частини пропозиції відноситься посилання.

3. Фірмовий (брендований) анкорний текст

Крім того, у вас є фірмові анкорні фрази, які спираються на назву бренду для встановлення авторитету. Ось приклад «розробка сайту від MSGROUP».
Як зворотне посилання це відмінна практика.

Це ще один безпечний та ефективний спосіб створити сильніший анкорний профіль.

Ніколи не соромтеся посилатися на інший бренд, якщо до нього прикріплене ключове слово. Google вважає це здоровою практикою.

4. Безанкорний текст

Цей тип анкорного тексту простий у використанні, але не найефективніший. Він зазвичай використовується для джерел, таких як зображення або цитати. Це просто URL-адреса, вставлена ​​в пост у всій своїй красі.

Наприклад, я можу сказати: «Згідно з www.msgroup.com.ua, 45% маркетологів вважають, що додавання анкорного тексту підвищує рейтинг їхніх веб-сайтів».

Ви можете зрозуміти чому це не дуже хороша ідея.

При читанні контенту досить неприємно раптово відволікатися відсилання.
Це також може призвести до того, що ваш відвідувач повірить, що ви не настільки технічно підковані, що зрештою зробить його вашим авторитетом.
По можливості уникайте такого типу анкорного тексту.

5. Узагальнений анкорний текст

Ви, напевно, бачили багато таких, оскільки вони полегшують створення контенту, що спонукає до дії.

Використовуйте цей тип анкорного тексту, якщо хочете привернути увагу аудиторії до надійного джерела або корисного інструменту, хоч і не дуже часто.
Посилання, що повторюються, «ця сторінка» і «прочитати це тут» можуть дуже швидко набриднути, і вони нічого не говорять Google про контент, на який ви посилаєтеся.

6. Ключові слова прихованого семантичного індексу (LSI)

Хоча цей варіант може здатися складним, насправді це просто метод, який пошукові системи використовують для прогнозування того, що користувачі будуть вводити в рядок пошуку.

Коли я набираю "що таке анкор" в Google, панель пошуку пропонує низку інших популярних варіантів пошуку, з яких я можу вибирати.

Выпадающие подсказки

Використання ключових слів LSI як анкорний текст створює зручні для пошуку елементи вашого сайту, які Google може миттєво розпізнати як релевантні для унікального пошуку.

Незважаючи на те, що точаться суперечки про правильність цього підходу (наприклад, Джон Мюллер з Google каже, що Google не має концепції ключових слів LSI). Проте було б непогано реалізувати цей підхід, щоб допомогти читачам зрозуміти контекст посилання.

Звичайно, потрібно переконатися, що ви можете використовувати ці ключові слова у своєму контенті.

"Що таке анкор, дитинко" або "що таке анкорна програма" може бути складно використовувати природним чином за текстом.

7. Посилання зображення

Анкор-зображення роблять клікабельним. Вони можуть допомогти користувачам пересуватися по вашому веб-сайту та поза ним, але майте на увазі: вони можуть зробити веб-сайти менш доступними.

Посилання на зображення можуть перенаправити вашу аудиторію на новий сайт, коли вони просто натиснути на збільшення, або прогорнути ваш пост.

Найчастіше ви побачите цей підхід із кнопкою заклику до дії, на яку можна натиснути, як у рекламі.

У цих випадках Google читатиме аттрибут alt вашого зображення як текст анкора.
Якщо у вас не оптимізовано alt, Google вважатиме його прив'язкою «NoText», чого слід уникати.

Цей метод – відмінний спосіб урізноманітнити ваші види анкорного тексту та забезпечити більш нетрадиційний підхід.
Поки ваш користувач знає, що він може натиснути на нього, не соромтеся включати його в повідомлення в блозі або на своєму сайті.

Найкращі практики використання анкорного тексту у вашій стратегії SEO

Тепер, коли ви дізналися більше про різні типи анкорного тексту, настав час поринути в деякі передові поради щодо SEO.

Це будуть прості базові посібники, які допоможуть вам з часом розробити більш тонку стратегію.

Порада № 1: дотримуйтесь теми

На жаль, правда полягає в тому, що існує багато неправильних уявлень про те, що таке добрий анкорний текст.
Це означає, що ваш анкорний текст повинен складатися зі слів та фраз, які точно відповідають темі вашого вбудованого посилання.

Скажімо, наприклад, ви керуєте компанією, яка пропонує послуги контент-маркетингу для малого бізнесу.

Якщо ви бажаєте, щоб відвідувачі вашого сайту переходили до створеного вами повідомлення у блозі про важливість контенту, вам потрібно додати посилання.
У цьому посиланні вам потрібно вибрати слово або фразу як анкорний текст, пов'язаний із змістом вашого блогу. В іншому випадку Google визнає цю гіперпосилання маніпулятивною і може оштрафувати ваш сайт.

Це вводить концепцію, яку я хочу, щоб мої читачі зрозуміли, і показує їм, що вони повинні мати можливість знайти відповідну інформацію з цієї теми.

Уявіть, що станеться, якщо замість корисного поста в блозі я дам посилання на сторінку, де продаються сонцезахисні окуляри.
Ви були б спантеличені і, ймовірно, не захотіли б перейти за іншим посиланням у моєму блозі. Ви, мабуть, не повернетесь і не прочитаєте мого контенту, тому що він розглядається як маніпулятивний.

Так що Google не єдиний, хто шукає релевантність тут читач теж.
Якщо ви хочете завоювати довіру відвідувачів вашого веб-сайту, вони повинні знати, що ви використовуєте джерела та практику посилань у їхніх інтересах.

Крім того, дослідження показують, що наявність хоча б одного анкора ключового слова, що сигналізує про релевантність, збільшує шанси більш високий рейтинг вашого контенту.

Данные от Ahrefs

Це означає, що Google, як і раніше, цінує анкорний текст, який відповідає ключовому слову, який дає гарне уявлення про тему вашого контенту.
Поки ви намагаєтеся зберегти актуальність хоча б деяких ваших анкорних текстів, Google буде легше класифікувати ваш контент і відповідно ранжувати вас.

Порада № 2: Завжди використовуйте варіації анкорного тексту

Якщо вам завжди потрібен точний збіг, спам-фільтр Google спрацює, і ви отримаєте бан.

У вас, ймовірно, буде аналогічний ефект, якщо ви завжди посилатиметеся тільки на назви брендів.

Коли справа доходить до створення стратегії для анкорних текстів, яка допомагає SEO, найкраще використати свій власний унікальний та різноманітний підхід.
Це йде врозріз із типовою порадою, яка фокусується на тому, які анкорні тексти слід використовувати на основі певних співвідношень.

Соотношение видов анкорного текста

Для домашньої сторінки ви будете схильні використовувати 5-відсоткову точну відповідність, 20-відсоткову фразову відповідність та 10-відсоткову відповідність ключовим фразам.

Проте рекомендації дуже різняться залежно від того, хто дає поради і навіть у якій галузі ви працюєте.

У більшості випадків ви можете дотримуватися запропонованих порад і спробувати встановити базову стратегію для ваших анкорних текстів. Як тільки ви отримаєте цей базовий рівень, зробіть те, що найкраще працює для підвищення вашого SEO та органічного рейтингу, а це потребує більш глибокої оцінки.

Ви завжди можете перевірити, що роблять ваші конкуренти, якщо ви змагаєтеся з ними!
Я даю цю рекомендацію на основі дослідження, яке показало наслідки Penguin 4.0 для різних брендів у різних нішах.

Влияние анкорного текста

Після оновлення перший цей бренд скоротив кількість «цільових» або ключових слів з точною відповідністю та ширше перерозподілив свою стратегію анкорного тексту.

Після того, як зміни були реалізовані, він повернувся до своєї позиції до Penguin 4.0 у Google.

Просто порівняйте графік вище з цим:

Анкорный профиль после изменения

Хоча це може працювати для одного бренду, немає гарантії, що це спрацює для вас. Крім того, неймовірно утомливо намагатися точно зіставити стратегію іншого бренду зі своєю.

Натомість ви повинні зосередитися на створенні більш природного розподілу для вашої схеми анкорного тексту.

Естественное распределение анкорного текста

Всі ці варіанти засновані дуже природною мовою і відображають чіткі наміри як для пошукових систем, так і для вашого користувача.

Зосередившись на експериментах та природному підході в анкорних текстах, ви з більшою ймовірністю побачите найкращі результати у довгостроковій перспективі.

Порада № 3: Тестуйте та відстежуйте свої анкорні тексти

Відстеження того, як ви використовуєте анкорні тексти на своєму сайті, вимагатиме деяких зусиль, але це єдиний спосіб перевірити, як вони впливають на вашу пошукову оптимізацію з часом.

Щоб почати відстежувати різноманітність анкорних текстів, які ви використовуєте, я рекомендую використовувати інструмент класифікатора анкорного тексту від Linkio.

Цей інструмент просить вас заповнити різні відомості про ваш контент, включаючи URL-адресу, заголовок сторінки, назву бренду та ключові слова.

Ви також повинні вказати точні анкорні тексти, які ви використовуєте у контенті, як ви можете бачити нижче.

Форма заполнения

У цьому випадку я заповнив деякі з фактичного повідомлення у блозі на моєму сайті.

Предложенные ключевики

Збоку екрана також є корисний відсотковий калькулятор.
Тут ви можете почати створювати базову лінію для процедури анкорного тексту.

Як я згадував у попередньому пункті, ви можете спробувати реалізувати схему іншого бренду або розробити власну. Поки ви бачите широкий спектр анкорних текстів, які допомагають вашому SEO, ви обираєте правильний підхід.

Анкорний текст SEO - Висновок

Анкорні тексти є важливими. Хоча вони самі по собі не зашкодять вашому SEO, вони є фактором ранжування для SEO. Крім того, вони можуть вплинути на довіру читачів.

Google анкорні тексти та зворотні посилання постійно відстежуються, тому рекомендується переконатися, що ви використовуєте найкращий підхід для свого SEO.

Також непогано реалізувати унікальну стратегію зміни зворотних посилань, що базується на результатах ваших досліджень.

Використання таких інструментів, як Anchor Text Categorizer і Semrush, гарантує, що ви не пропустите жодної важливої ​​зміни у своїх зусиллях SEO для анкорного тексту.

Ці поради створять стратегію анкорного тексту, достатньо сильну, щоб покращити SEO та витримати будь-які майбутні зміни.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

Very professional guys, they helped me to save a lot of money and now my site has amazing traffic. I become a regular costumer for MSGROUP and from now one they managing my site.

Bronislav Teplitskiy, USA, Seattle

Оценка 5

This group completed the entire task of coding a pre-designed website into the final product. Was able to complete all follow up tasks and enhancements in a timely manner. Will use again.

Dale Klynhout, Australia, Sydney

Оценка 5

Small Drupal task, well executed, good communication!

Tobias H., Austria, Vienna

Оценка 5

Fantastic jobs! Very good attitude. Will hire him again.

Jack Chan, Australia, Canberra

Оценка 5

Good work! Just as ordered

Martin,

Оценка 5

All the questions were handled professionally. Always updates about how the work goes. We will continue the cooperation for further maintenance and new features to be implemented.

Patrick Edmond, Republic of Moldova, Kishinev

Оценка 5

Ivan was positive, right from the start. He showed confidence and assured us from Day One, that he and his team would be able to complete the given task and get the desired results with the in the stipulated time frame. These guys are very professional people and I would highly recommend other employers to hire them. We are very happy with the way they have dealt with the project. Thanks MSGROUP

Bob, Singapore

Оценка 5

good with the first part of the website, but too long time to get it done. If you want more information contact me.

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

The first part of the work was done well. If you want more information contact me

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

Very professional and skilled.

Trevor Davenport, USA, New York

Оценка 5

ru