1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. Що таке HREFLANG або як він працює /

Що таке HREFLANG або як він працює

Що таке HREFLANG або як він працює

Запуск атрибуту HREFLANG був зустрінутий з великою підтримкою в 2010 році, коли бренди, що працюють у багатонаціональних середовищах, отримали інструменти для використання можливостей глобального пошуку.

Завдяки його впровадженню цифровим командам стало набагато простіше «повідомляти» Google, яка версія їхнього сайту відноситься до якої країни, і теоретично уникнути технічних проблем, пов'язаних з індексацією неправильної версії.

Проблема, однак, полягала в тому, що впровадження анотацій ніколи не було простим, і, маючи справу з десятками багатомовних проектів за останні кілька років, ми дуже добре знаємо, наскільки стомлюючим може бути цей процес.

Для тих, хто не знає, що таке hreflang або як він працює, наш простий посібник нижче пояснить усе, що вам потрібно знати про цю надзвичайно важливу розмітку.

Що таке хрефланг?

Тег hreflang - це фрагмент коду (rel="alternate" hreflang="XX-XX"), розміщений на будь-якій веб-сторінці, який повідомляє Google, яку мову ви використовуєте. Це дозволяє Google розуміти ваш контент та надавати користувачам правильний результат.

Чому я повинен використовувати hreflang?
Без цього коду ви можете дозволити Google вибрати, яку сторінку вивести в результати пошуку. Це може бути неправильна сторінка, і в результаті ви зіткнетеся з поганим взаємодією і поганим інтерфейсом користувача на сторінках, що повертаються.

Якщо ви обслуговуєте різні мовні варіанти на своєму веб-сайті, вам необхідно відображати еквівалентні мовні URL-адреси для цієї сторінки в тезі, щоб зрозуміти, що одна сторінка пов'язана з іншою, просто іншою мовою.

Невикористання цього тегу може призвести до поганої взаємодії з користувачем, що стає все більш важливим – це достатня причина переконатися, що ви його впровадили.

Як використовувати hreflang?

Теорія проста: відображати всі еквівалентні URL-адреси для різних мов на одній сторінці. Якщо ви перебуваєте на англійській версії сторінки, канонізуйте її до цієї версії, а потім відобразіть усі різні версії цієї сторінки для різних мов у тегах rel="alternate". Переконайтеся, що всі теги rel="alternate»" знаходяться під тегом canonical всередині файлу, інакше він буде зайвим.

Застосуйте цю логіку до всіх версій і ваша багатомовна стратегія стане бездоганною.

Добре виконаний приклад:
http://www.asos.com/men/shoes-boots-trainers/cat/pgecategory.aspx?cid=4209&via=top

Picture1

Погано виконаний приклад:

Picture3Picture2

UK не є правильним параметром розташування для Великобританії, має бути GB.

Коли я повинен використовувати hreflang?

Ви повинні реалізувати HREFLANG, коли ви зберігаєте основний контент однією мовою і перекладаєте тільки шаблон, наприклад, навігацію та нижній колонтитул. Сторінки з контентом користувача, такі як форуми, зазвичай роблять це.

Ваш контент має невеликі регіональні варіації зі схожим контентом однією мовою. Наприклад, у вас може бути контент англійською мовою, орієнтований на США, Велику Британію та Ірландію.
Контент вашого сайту повністю перекладено. Наприклад, у вас є німецька та англійська версії кожної сторінки.

Як перевірити, чи працює моя реалізація hreflang?

Є два швидкі способи перевірити реалізацію hreflang:

  1. Вручну: перегляньте вихідний код вашого веб-сайту та CTRL+F "hreflang", щоб швидко знайти будь-яку розмітку. Переконайтеся, що він відноситься до URL-адреси, за якою ви знаходитесь, і охоплює всі інші версії URL-адреси.
  2. Google Search Console: Пошуковий трафік -> Міжнародний націлення

У цій області Search Console ви побачите, скільки тегів ви впровадили на свій веб-сайт, а також на які місця вони націлені. Найкорисніша функція – це коли помилки позначаються, а конкретні URL-адреси перераховані, щоб показати вам, де вам потрібно виправити вашу реалізацію hreflang.

Picture4

Picture5

Найпоширеніші помилки hreflang

  1. Використання неправильних значень мови або розташування;
  2. Використання мовного варіанта саме собою нормально, оскільки воно буде націлене на пошук конкретною мовою, а не на обмеження за місцем розташування;
  3. URL-адреси мають бути абсолютними;
  4. Увімкнення неіснуючих URL;
  5. Відсутність тега hreflang на ВСІХ сторінках;
  6. Використовуючи англійську як URL-адресу для іншої мови, спробуйте настроїти націлення ключового слова/пошуку відповідною мовою.

Резюме

Якщо ви підтримуєте кілька мов або думаєте про запуск на міжнародному рівні, стратегія hreflang є обов'язковою. Потенційно пропонувати неправильний контент користувачам, які не зможуть зрозуміти мову, наразі категорично не можна.

Спростіть роботу Google, впровадьте атрибут hreflang та уникайте будь-якого потенційного негативного впливу.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

A terrific find! A company small enough with which to develop an ongoing, working relationship (versus the web work "factories" with so many fleeting jobs and changing staff that they cannot keep your project straight.) They were professional, enthusiastic and accommodating. Nice guys, too. I highly recommend them. These guys are GREAT! IT's a small company so the service is very personal, which is ideal in my opinion. They were courteous, accommodating, knowledgeable and dealt with a number of unexpected delays and schedule changes from me. True professionals, trustworthy and nice guys. Highly recommended!

Katherine Robinson, USA, Dallas

Оценка 5

The first part of the work was done well. If you want more information contact me

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

This is our 2nd project together. I will hire them on the next project as soon as needed.

Patrick Edmond, Republic of Moldova, Kishinev

Оценка 5

Great work. Nice to cooperate with.

KOTNIS. Software Developer, Poland, Wroclaw

Оценка 5

Thanks for your job. Good website was created and communication was also very good, what is very important. I will surely hire you again for my next projects. Thanks. Vince

Vincenzo Morandi, Switzerland, Geneva

Оценка 5

Excelente work

Martin, Italy, Roma

Оценка 5

Fantastic jobs! Very good attitude. Will hire him again.

Jack Chan, Australia, Canberra

Оценка 5

Great team

Aharon (Henry) Elgrissy, USA, Los Angeles

Оценка 5

Great team to work with Although we hit some difficulties due to complexity of the work but we manage to finish the job with excellent result

Dilan M.R. Roshani, Iraq, Baghdad

Оценка 5

MSGROUP was able to complete the job at good rate... I am planning on working on more projects later. A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

ru