1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. Як використовувати Instagram як зброю у вашій стратегії просування контенту /

Як використовувати Instagram як зброю у вашій стратегії просування контенту

Як використовувати Instagram як зброю у вашій стратегії просування контенту

Instagram з оцінковою спільнотою 500 мільйонів користувачів є однією з найбільших платформ мобільної реклами.

За оцінками, 48,8% всіх брендів зараз активні в Instagram, і очікується, що в 2017 році цей показник зросте до 70%. Схоже, що всі застрибують на підніжку Instagram, і на те є вагомі причини.

Взаємодія з брендами в Instagram у 10 разів вища, ніж у Facebook, і в 84 рази вища, ніж у Twitter. Більше третини користувачів Instagram придбали продукт в Інтернеті за допомогою свого мобільного телефону, що робить їх на 70% можливішими для здійснення покупки з мобільного пристрою, ніж користувачі, які не користуються Instagram.

Instagram слід використовувати як частину стратегії будь-якого контент-маркетолога. Просування контенту – це доведення вашого контенту до потрібних людей у ​​потрібний час. Усі ми знаємо, що спроба нав'язати "холодному" покупцеві непотрібну покупку - неефективна стратегія. Набагато краще підігріти вашого клієнта до вашого бренду за допомогою вашого контенту, перш ніж переходити до продажу.

Instagram (і Facebook) – дуже ефективна платформа для цього.

Ймовірно, найважливіше питання, яке вам потрібно поставити, перш ніж зануритися в Instagram, яка частина вашої аудиторії насправді активна на цій платформі? За оцінками, 90% користувачів молодше 35 років, тому важливо, щоб ваша цільова аудиторія відповідала цій віковій групі.

Використовувати таргетинг

Отже, давайте припустимо, що ви ретельно створили образ клієнта, і ваша команда має масу відмінних ідей для контенту. Навіть найкращі ідеї провалюються, якщо ви не уявляєте їх потрібним людям. Як і у випадку з Facebook, безліч варіантів націлювання в Instagram дозволяють вам залучати нових користувачів набагато ефективніше, ніж за допомогою звичайних повідомлень, що робить його обов'язковим для просування контенту.

Як ви, напевно, знаєте, Facebook придбав Instagram у 2012 році. Це спрощує завдання, оскільки ми можемо керувати рекламою Instagram безпосередньо через рекламний інтерфейс Facebook.
Ймовірно, найкраща тактика націлення - це встановити піксель Facebook на вашому сайті - це зіставляє користувачів, які відвідують ваш сайт, з їхніми обліковими записами Facebook та Instagram. Я також рекомендував би завантажити список адрес електронної пошти ваших клієнтів. Потім Facebook може створювати схожі аудиторії. В основному це користувачі Facebook/Instagram, найбільш схожі на ваші поточні клієнти.

Слідуйте за цим з націленням на основі інтересів навколо ваших клієнтів. Компанія, що виробляє спортивні добавки, безумовно, націлюватиме свій контент на користувачів, які виявляють інтерес до фітнесу, тренажерного залу та харчування, в той час як компанія B2B, ймовірно, орієнтуватиметься на людей, ґрунтуючись на їх посаді. Якщо ви вже маєте портрет клієнта, це має бути здоровим глуздом, щоб підбирати інтереси з цього.

Тематичний контент

Ще один життєво важливий крок, який ви повинні враховувати у своїй стратегії, – це використання тематичного контенту. Ви повинні прагнути викликати та розвивати інтерес за допомогою контенту, але без постійної направленої теми ваш бренд загубиться серед багатьох інших. Ваші користувачі повинні мати можливість переглянути одне з рекламних оголошень і миттєво пов'язати його з вашим брендом.

Погляньте на деякі стрічки Instagram від відомих брендів, і ви побачите, що вони наслідують єдиний стиль:

friday-insta-post

Red Bull

starbucks-2

Starbucks

bloom-and-wild-3

Bloom & Wild

Кожен шматочок контенту, який ви публікуєте, повинен відповідати наперед визначеному посібнику за стилем бренду.

Якщо ви не думали зробити це в Instagram, можливо, варто подумати, чи є у вас основи, охоплені вашим веб-сайтом.

Ви використовуєте певний графічний стиль? Які основні кольори використовуються? Який розмір шрифту? Сайт теплий чи холодний? Зберігайте їх у своїх оголошеннях і використовуйте це, щоб створити стиль контенту.

З погляду специфічних для Instagram факторів, ваші пости носять інформаційний чи безтурботний характер? Ви використовуєте фільтри? Ваш матеріал "важкий"?

Якщо кожна частина контенту відповідає заздалегідь визначеному посібнику за стилем бренду, ви можете підвищити впізнаваність свого бренду, щоб користувачі могли вибрати вас із захаращеної стрічки.

Штовхайте користувачів далі по воронці

Тим не менш, ніколи не пропускайте з уваги свої цілі. Ваш контент повинен залучати нових користувачів з метою направити їх далі по воронці продажів. Завжди намагайтеся включати у свій контент будь-яку конверсію, яка дозволить вам ідентифікувати та сегментувати користувачів, які добре взаємодіяли з вашим продуктом.

Наприклад, просте розміщення інфографіки на одній сторінці на вашому сайті не дає вам жодного способу визначити, які користувачі взаємодіють із нею, а які просто швидко переглянули та відмовилися від неї. Створення події кліка для показу додаткового контенту дозволяє вам сегментувати користувачів, які клацнули. Вони повинні сформувати список клієнтів, які відносяться до вашого бренду з симпатією і, отже, підходять для подальшого націлення.

Підраховано, що лише 7% від загальної кількості людей, яким подобається сторінка, будь-коли побачать ваші звичайні публікації.

Ви не можете сегментувати свої органічні повідомлення, щоб вони відображалися лише для певних користувачів. Ваш органічний канал має бути голосом бренду та показуватись як новим, так і старим користувачам. Дуже представницький або більш специфічний продукту контент може відштовхувати певні частини аудиторії.

Якщо бюджет обмежений, це може бути єдиним варіантом. Проте я завжди рекомендую створювати більш цілеспрямовані персональні матеріали на цьому етапі. Контент навколо конкретної проблеми, яку вирішує ваш продукт, або щось інформативне про ваші послуги. По суті, на цьому етапі ви намагаєтеся "кваліфікувати" користувачів. Ми вже знаємо, що цей сегментований пакет користувачів зацікавлений у контенті, який ви створюєте, але чи є тут намір?

Тут потрібно використовувати додаткові «конверсійні події», але цього разу вони повинні бути стратегічними CTA (закликами до дії) до сторінок продукту або категорії.

Наприклад, компанія, яка виробляє спортивні добавки, може створити довгу статтю про симптоми дефіциту поживних речовин. Потім можна запитати користувачів, чи відчувають вони певні симптоми, і, якщо вони є, запропонувати їм перейти до відповідного продукту чи категорії.

Якщо вони не конвертуються звідси, ваша медійна реклама перенацілюватиме їх, і ви навіть можете створити динамічну рекламу продукту, щоб перенаправити їх прямо через Instagram, якщо хочете. Це вимагає реалізації каналу даних, але це, безумовно, варіант.

Моніторинг ваших KPI – це остання частина стратегії Instagram. Загальні KPI, такі як CTR (рейтинг кліків), важливі, але не забувайте про те, чого ви намагаєтеся досягти.

Отримання справді «деталізованого» підходу дозволить вам визначити конкретні болючі точки у вашій кампанії. Якщо користувачі не натискають на ваші оголошення, цілком імовірно, що ваше націлення не збігається з вашими персонажами. Якщо користувачі не переходять до конверсії, це, ймовірно, тому, що ваш контент не відповідає вимогам.

Якщо ваші соціальні та контент-команди розділені, я рекомендую об'єднати їх. Як говорилося раніше в цьому пості, соціальні мережі (і особливо Instagram і Facebook), ймовірно, є найкращими платформами для просування контенту. Широкі можливості націлення та ретаргетингу, а також впровадження передового досвіду, які дозволяють вам створювати аудиторію, яка ідентифікує себе з вашими оголошеннями та публікаціями.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

Small Drupal task, well executed, good communication!

Tobias H., Austria, Vienna

Оценка 5

This group completed the entire task of coding a pre-designed website into the final product. Was able to complete all follow up tasks and enhancements in a timely manner. Will use again.

Dale Klynhout, Australia, Sydney

Оценка 5

After few weeks and several freelancer trials. I was able to hire msgroup and he was able to help me get this project done. It was very good meeting this person and I am now able to complete this project. Good A++ Freelancer Highly recommended

Faizal Johnson, USA, Houston

Оценка 5

Ivan was positive, right from the start. He showed confidence and assured us from Day One, that he and his team would be able to complete the given task and get the desired results with the in the stipulated time frame. These guys are very professional people and I would highly recommend other employers to hire them. We are very happy with the way they have dealt with the project. Thanks MSGROUP

Bob, Singapore

Оценка 5

MSGROUP was able to complete the job at good rate... I am planning on working on more projects later. A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

Very professional guys, they helped me to save a lot of money and now my site has amazing traffic. I become a regular costumer for MSGROUP and from now one they managing my site.

Bronislav Teplitskiy, USA, Seattle

Оценка 5

Once again. Great Working together on this project. We are please with result msgroup was able to get us. The price and communication was good. We are hoping for a long working relationship. Good A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

very good team, all tasks where completed like adviced

Webdesign reselling agency, Italy, Roma

Оценка 5

The first part of the work was done well. If you want more information contact me

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

Excelente work

Martin, Italy, Roma

Оценка 5

ru