Базове налаштування GTM для сайту

Менеджер тегів необхідний спрощення процесу підключення різних сервісів до сайту без втручання розробника. Одного разу встановивши на сайті код GTM, ви зможете самостійно додавати та налаштовувати через панель управління потрібні вам готові скрипти, такі як Google Analytics, ремаркетинг в AdWords, відстеження конверсій в AdWords та багато інших.
Крім того, ви зможете додати свої скрипти, які не закладені розробниками. Запропоновані за замовчуванням варіанти наведені нижче:
Створення облікового запису в Менеджері тегів
Для початку роботи увійдіть до панелі «Менеджер тегов» та натисніть кнопку «Створити обліковий запис».
На другому кроці заповніть форму: вкажіть назву облікового запису, виберіть вашу країну та цільову платформу. У нашому випадку ми створюємо обліковий запис для веб-сайту.
Далі підтвердіть умови використання і ви отримаєте готовий код для встановлення на сайт. Вставте отриманий код GTM на сайт самостійно згідно з інструкцією або надішліть його розробнику.
Робоча область менеджера тегів виглядає так.
Тут ви можете подивитись підключені теги, додати новий тег, через «Попередній перегляд» протестувати роботу нового тега перед його впровадженням.
Щоб підключити новий тег до GTM, натисніть «Додати новий тег», а потім натисніть «Конфігурація тега». У спливаючому вікні праворуч виберіть потрібний вам тег серед рекомендованих або виконайте пошук у Галереї тегів.
Кожен тег має свої налаштування. Наприклад, для підключення аналітики ми можемо вибрати "Тип відстеження": "Перегляд сторінки", прапорець "Перевизначення налаштувань" ми не включаємо та вибираємо конфігурацію змінної, де потрібно вказати ідентифікатор відстеження з Google Analytics.
Ідентифікатор відстеження можна отримати в налаштуваннях Google Analytics, як показано нижче.
Після збереження необхідно задати тригер. У нашому випадку це «Перегляд сторінки» All Pages.
Окремо код Google Analytics із сайту можна забрати, т.к. він тепер працює через GTM.
Щоб усі зміни набули чинності, їх треба опублікувати. Натискаємо відповідну кнопку «Опублікувати» у верхньому правому кутку і задаємо назву версії, опис (за потреби).
На вкладці «Версії» будуть доступні всі опубліковані раніше версії GTM. Ви завжди можете відкотити код до будь-якої попередньої версії.
На цьому етапі ви зробили просте початкове налаштування та підключення тега.