1. MSGROUP /
  2. Блог /
  3. 100 швидких і простих виправлень цифрового маркетингу, щоб дійсно досягти результату /

100 швидких і простих виправлень цифрового маркетингу, щоб дійсно досягти результату

100 швидких і простих виправлень цифрового маркетингу, щоб дійсно досягти результату

Цифровий маркетинг — дуже широка галузь, яка включає безліч різноманітних завдань. Тут, в MSGROUP, ми знаємо, як складно безперешкодно інтегрувати кожну область маркетингу, і найчастіше багато маркетологів припускаються помилок у цих різних областях.

Однак не бійтеся, тому що ми зібрали список зі 100 поширених проблем разом з виправленнями, які можуть допомогти вам у ваших маркетингових зусиллях у вашому бізнесі та ДІЙСНО просунути ваш продукт щодо вашої ключової мети.

Ми збираємося розглянути деякі поширені проблеми та виправлення в наступних дисциплінах: SEO, PPC, електронний маркетинг, Google Analytics, CRO, дизайн, розробка, контент-маркетинг, цифровий PR та соціальні мережі, щоб ви знали про основи та могли скласти пріоритетний «список виправлень ».

Органічний пошук (SEO)

1. Погана внутрішня навігація

Переконайтеся, що ви посилаєтеся на кожну важливу сторінку в основній навігації, і всі сторінки можуть бути доступні користувачеві через внутрішнє посилання. Це покаже Google ієрархію структури сайту та покаже важливість кожної сторінки.

2. Недостатньо контенту на сторінці

Наявність невеликої кількості контенту на сторінці не буде дуже корисною для ранжування, оскільки вона не має великої цінності для користувача. Чим більше унікального релевантного контенту ваш сайт пропонує пошуковим системам, таким як Google, тим більше вони задоволені і тим вище ваш рейтинг.

3. Перенаповнення ключовими словами

Не перестарайтеся і не заповнюйте вміст великою кількістю ключових слів, за якими ви хочете ранжуватися, оскільки це явна ознака низької якості для Google. Зробіть вміст максимально природним. Пишіть матеріал для людей, а чи не для роботів!

4. Дубльований контент

У жодному разі не копіюйте контент з іншого веб-сайту, оскільки це негативно позначиться на вас. Це стосується внутрішнього контенту, робіть кожну сторінку максимально унікальною.

5. Декілька версій домашньої сторінки

Багато веб-сайтів мають домашню сторінку, що дублює, наприклад, за адресами /index.php або /home. Щоб виправити це, потрібно видалити всі внутрішні посилання, що вказують на ці версії. Потім вам потрібно зробити 301 редирект на кореневий домен, або додати rel=canonical в розділ, що вказує на вихідну домашню сторінку, щоб Google не заплутався, яку домашню сторінку ранжувати.

6. 302 редирект замість 301 редиректа

Часто люди помилково приймають редирект 302 за редирект 301. Якщо ви постійно переміщаєте URL-адресу, використовуйте перенаправлення 301, оскільки вага за посиланням передаються від старої URL-адреси на новий.

Однак з перенаправленням 302 це класифікується як тимчасове перенаправлення і Google не передає жодної ваги за посиланням. Тому пам'ятайте, що при перенесенні веб-сайту або веб-сторінки завжди використовуйте переадресацію 301, якщо вона залишиться за новим URL назавжди.

7. Ланцюжки перенаправлення

Поширеною проблемою при переадресації 301 є створення ланцюжка перенаправлень. Це коли URL-адреса проходить через кілька перенаправлень, перш ніж досягне свого кінцевого пункту призначення. Це проблема, оскільки Google повинен слідувати довгому ланцюжку, щоб дістатися до кінцевої URL-адреси для індексації, а не тільки тому, що посилальна вага вихідної URL-адреси буде розведений, що зробить кінцеву URL-адресу не такою ефективною, як вихідна URL-адреса усередині пошукових систем.

8. Блокування JavaScript та CSS

Переконайтеся, що ви дозволяєте пошуковим системам сканувати файли JavaScript та CSS на вашому веб-сайті. Це часто блокується у файлі robots.txt, щоб пошукові системи могли правильно сканувати веб-сайт і бачити, чи прихований веб-сайт чи ні.

9. Застарілі файли Sitemap

Файли Sitemap.xml важливі, це швидкий спосіб, за допомогою якого Google може сканувати всі сторінки веб-сайту, обов'язково регулярно оновлюйте їх.

10. Точне входження анкора у зворотних посиланнях

Уважно стежте за своїми зворотними посиланнями, використовуючи такі інструменти, як Ahrefs, Majestic та Google Search Console, щоб переконатися, що немає спамних анкорних текстових посилань з точною відповідністю на ваш сайт, що зазвичай пов'язано з методами чорного СЕО. Все, що є або виглядає неприродним, має розглядатися як блокування, що підлягає.

11. Неправильні канонічні теги

Дуже поширена помилка – невірні канонічні теги. Вони повинні бути абсолютними URL-адресами, а не відносними. Кожна URL-адреса повинна мати канонічне посилання на себе, якщо це не дублююча сторінка.

12. URL-адреси у верхньому та нижньому регістрі

Переконайтеся, що у вас є тільки одна версія URL-адреси, поширена проблема полягає в тому, що завантажуються обидві версії URL-адреси, що призводить до дублювання контенту всередині сайту. Щоб виправити це, вам потрібно, щоб rel=canonical ідеально вказував на версію в нижньому регістрі або помилку 404 альтернативної версії URL, щоб це не викликало дублювання.

13. Біті внутрішні посилання

Наявність внутрішніх помилок 404 є поганою як для користувачів, так і для пошукових систем, переконайтеся, що ви очистили свій сайт, ви можете виправити ці помилки за допомогою консолі пошуку Google або інших програм.

14. Ключове слово для однієї сторінки

Переконайтеся, що ви не націлюєте одне й те саме ключове слово на кілька категорій вашого веб-сайту. Це заплутає Google, на якій сторінці ранжуватись за цільовим терміном.

15. Відсутність оптимізації мета-описів

Хоча метаописи не є фактором ранжирування, вони важливі для того, щоб спонукати користувача перейти на ваш сайт із пошукової видачі, зробіть їх унікальними та цікавими, щоб отримати більш високий відгук.

Реклама AdWords (PPC)

16. Погана якість цільової сторінки

Створіть окрему цільову сторінку для кожної групи об'яв з націленням на ключові слова з найвищою ціною за клік та показом, з чітким закликом до дії. Це допоможе покращити показник якості оголошення, що означає більш високий рейтинг та меншу ціну за клік загалом.

17. Неправильне відстеження конверсій

Переконайтеся, що ви стежите за конверсією. Найпростіший спосіб зробити це – зв'язати обліковий запис Google Analytics з AdWords, а потім імпортувати цілі звідти.

18. Не додано розширення до ваших оголошень

Використовуйте весь спектр рекламних розширень AdWords, щоб покращити свої оголошення, наприклад, посилання на сайти, динамічні оголошення, огляди та адреси магазинів. Це виділить вас серед конкурентів.

19. Витрата витрат на ключові слова з широкою відповідністю

Не витрачайте гроші на ключові слова з широкою відповідністю, спочатку використовуйте широку відповідність, щоб отримати деякі дані про ключові слова, які конвертуються, а потім використовуйте ці дані для націлення на ключові слова з точною відповідністю. Це заощадить вам гроші у довгостроковій перспективі.

20. Не використовується ретаргетинг ваших відвідувачів

Проведіть креативну медійну кампанію ремаркетингу із пропозицією спонукати попередніх користувачів повернутися на ваш сайт.

21. Не використовується Медійна мережа

Створіть ширшу медійну кампанію з невеликим бюджетом, щоб підвищити впізнаваність бренду на відповідних веб-сайтах.

22. Не сфокусовані на довгих ключовиках

Зосередьтеся на ключових словах з довгим і точним запитом, які зазвичай забезпечують більш високий коефіцієнт конверсії за менші гроші, ніж ключові слова марнославства.

23. Не зроблено ставок на брендові ключові слова

Створіть брендовану кампанію, оскільки ця кампанія дає набагато більший рейтинг кліків та коефіцієнт конверсії. Мало того, що вона домінує у пошуковій видачі та не дозволяє конкурентам робити ставки на ваш бренд.

24. Витрата витрат на неефективні ключові слова

Не тримайтеся за неефективні ключові слова, дайте їм пробний запуск, якщо вони не працюють належним чином і коштують багато грошей, позбавтеся їх.

25. Не створені кампанії, оптимізовані для мобільних пристроїв

Щоб отримати перевагу перед конкурентами, проводьте спеціальні мобільні платні кампанії, особливо якщо у вас є програма для просування. Зосередьтеся на місці та «мікромоментах» при побудові стратегії для цього.

Email маркетинг

26. Надсилання листа без перевірки

Завжди робіть тест перед надсиланням масового розсилки за списком передплатників, щоб переконатися у відсутності помилок, непрацюючих зображень або будь-яких проблем.

27. В Email не запропоновано жодної цінності для клієнта

Занадто часто компанії надсилають електронні листи, не пропонуючи користувачеві нічого цінного для них. Щоб уникнути цього, переконайтеся, що на веб-сайті є пропозиція, якою користувачі можуть скористатися, або новий контент, який змінює правила гри у вашій галузі для досягнення найкращих результатів.

28. В електронній пошті надто багато закликів до дії

Майте максимум два або три чіткі заклики до дії на один лист, якщо ви не хочете перевантажувати своїх клієнтів вибором, надсилайте їх туди, де ви хочете отримати конверсію на своєму веб-сайті.

29. Орфографічні помилки

Завжди попросіть іншу людину перевірити правопис у ваших електронних листах перед відправкою по списку передплатників, щоб ви не виглядали непрофесійно через помилки.

30. Електронна пошта від "noreply" або "admin"

Людям подобається спілкуватися з людьми. Уникайте використання адрес електронної пошти без відповіді, тому що користувачі менше хочуть взаємодіяти з вашим брендом, знаючи, що вони не можуть взаємодіяти з вами.

31. Електронна пошта надто довга

Зробіть ваші електронні листи короткими та швидкими до прочитання, ви можете привести користувачів до більш поінформованого контенту на вашому веб-сайті, основна мета електронного маркетингу – повернути користувачів на ваш веб-сайт для конвертації.

32. Використовуйте зображення

Використовуйте відповідні зображення у своїх електронних листах, щоб гарантувати користувачам, що це працює набагато ефективніше, ніж полотно тексту.

33. Не виміряти успіху електронного маркетингу

Вам слід відстежувати, скільки користувачів взаємодіють з вашою електронною поштою, де користувачі натискають на електронну пошту і, зрештою, чи вони конвертуються. Ви можете зробити це за допомогою Google Analytics, щоб побачити реферальний трафік, а потім, щоб отримати більш детальну виставу, ви можете використовувати програмне забезпечення, таке як MailChimp.

34. Не оптимізується для мобільних пристроїв

Переконайтеся, що при надсиланні електронних листів їх можна переглядати на всіх пристроях, інакше це буде дуже поганий досвід користувача, і користувачі з більшою ймовірністю відмовляться від підписки.

35. Неузгоджене планування

Майте постійний графік надсилання електронної пошти, один раз на тиждень, раз на два тижні або щомісяця. Надсилання надто великої кількості електронних листів може призвести до того, що більше людей відмовляться від підписки на ваш список, і це ускладнює пошук нового контенту щоразу. Якість важливіша за кількість.

Google Analytics

36. Залучення розробників до реалізації тегів відстеження

Візьміть під свій контроль управління тегами та додайте Диспетчер тегів Google на веб-сайт, а також реалізуйте відстеження та інші теги JavaScript через контейнер GTM.

37. Перевірте, чи пов'язані теги Google правильно?

Додайте Google Tag Assistant до Chrome та перевірте, чи всі теги активуються та реалізовані правильно.

38. Немає відстеження конверсій та коефіцієнт конверсії ваших сайтів у Google Analytics

Додайте ту ж програму, що й вище, і перевірте, чи всі теги активуються та реалізовані правильно.

39. Немає відстеження транзакцій на вашому сайті

Налаштуйте відстеження конверсій в Google Analytics в адміністративній області в розділі "Цілі".

40. Немає відстеження того, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом

Реалізуйте відстеження подій на своєму веб-сайті за допомогою Google Tag Manager.

41. Відсутність скриптів Google Analytics та Диспетчера тегів Google на вашому веб-сайті

Використовуйте Screaming Frog і введіть пошук у розділі «Конфігурація» > «Користувач» > «Пошук». Фільтр для не містить «UA-xxxxxx» або «GTM-xxxxxx»

42. Немає відстеження того, що люди шукають на вашому сайті

Оновіть Google Analytics із параметрами запиту, знайденими у ваших URL-адресах, у розділі «Адміністратор» > «Перегляд» > «Установки перегляду».

43. Немає відстеження, скільки людей дзвонять вам через ваш сайт

Додайте відстеження дзвінків на свій веб-сайт за допомогою програмного забезпечення, такого як https://www.infinitycloud.com/call-tracking

44. Немає виключення реферального трафіку від платіжних систем

Використовуйте список винятків рефералів у Google Analytics у розділі «Адміністратор» > «Властивість» > «Інформація про відстеження» > «Список винятків рефералів».

45. Немає відстеження подій, які можуть вплинути на трафік

Використовуйте інструкції в розділі «Адміністрування» > «Перегляд» > «Інструкції», щоб відстежувати основні події, які можуть вплинути на трафік або поведінку користувачів.

Оптимізація коефіцієнта конверсії

46. ​​Недостатньо трафіку для запуску тесту

Якщо ваш сайт отримує недостатньо трафіку, то традиційне A/B-тестування не буде працювати, натомість ви зосередитеся на зниженні показника відмов та використанні теплових карток для розуміння дій відвідувачів.

47. Недостатньо конверсій

Якщо у вас мало конверсій, то налаштуйте мікроконверсію, наприклад, якщо основною метою є 8-сторінкова форма, налаштуйте мікроконверсію, щоб побачити, скільки людей починають заповнювати першу сторінку.

48. Занадто рання зупинка тестів

Не зупиняйте тести зарано. Це не прискорить процес, а просто зробить ваші результати недійсними.

49. Уникайте використання припущень

Використовуйте дані з Google Analytics, щоб приймати рішення на основі даних, щоб висунути свою гіпотезу.

50. Відсутність гіпотези

Завжди виконуйте цей простий шаблон: замінюючи __________ на __________, я можу отримати більше потенційних клієнтів на __________, і це збільшує __________.

51. Тестування не на всіх платформах

Уникайте поширеної помилки, коли ви фокусуєтесь лише на одному пристрої для тестів. Також створюйте тести для мобільних та планшетних версій.

52. Не перевірка тестів у всіх браузерах

Коли ви створюєте новий варіант дизайну, переконайтеся, що він працює та сумісний у всіх браузерах.

53. Встановлення правильних цілей електронної комерції

Ви повинні зосередитись на тому, щоб змусити людей залишитися на сайті (зменшити показник відмов). Збільшити кількість переглянутих продуктів, збільшити кількість доданих у кошик і нарешті збільшити кількість покупок.

54. Тест перед тестом

Запустіть тести, щоб зрозуміти налаштування вашої CRO-кампанії, щоб переконатися, що ваші дані є постійними.

Дизайн

55. Зображення з високою роздільною здатністю – довге завантаження

Максимально збільште зображення, якими вони колись будуть, використовуючи роздільну здатність 72 dpi для екрана, а не 300 dpi. Використовуйте HTML-код адаптивного зображення для показу зображень із вищою роздільною здатністю на дисплеях із вищою роздільною здатністю (наприклад, iPad із сітківкою, iPhone). Використовуйте сучасні формати зображень, наприклад, Webp.

56. Зображення з низькою роздільною здатністю

Вихідні зображення з більш високою роздільною здатністю та різкістю у передбачуваному розмірі робить контент більш професійним та відточеним.

57. Занадто дрібний або надто світлий шрифт - нечитабельність

Змініть типографіку. Основний текст В ІДЕАЛІ, як правило, не повинен бути менше 15 пікселів – 16 пікселів – це рекомендований розмір браузера за замовчуванням. Друкарня такого розміру більш розбірлива.

58. Маленький/незрозумілий заклик до дії

Зробіть їх очевидними. Не використовуйте малозрозумілі, надмірно продумані заклики до дії або кнопки, які збивають користувача з пантелику. Креатив завжди слід використовувати, але не за рахунок UX – зробіть усі важливі CTA помітними та зручними для використання.

59. Безладні посадкові сторінки

Не закидайте користувача тоннами контенту, сподіваючись отримати все відразу — це зробить сторінку важкою і відлякає людей від її читання. Розмістіть його окремо, щоб зробити контент доступнішим. Текст теж має бути якомога коротшим!

60. Нечітка ієрархія та неорганізований контент

Більш продумано структуруйте сторінки/контент. Весь контент повинен наслідувати ієрархію важливості, а чітка структура допомагає користувачеві орієнтуватися в контенті. Усі сторінки повинні мати чіткі заголовки, бути організованими та дозволяти користувачеві швидко знаходити те, що йому потрібно.

61. Погані поєднання кольорів - нерозбірливість

Використовуйте кольори, які поєднуються разом. Переконайтеся, що кольори типографіки та фонових зображень доповнюють один одного та забезпечують хорошу читаність.

62. Складна навігація

Оптимізуйте навігацію. Не використовуйте заплутану навігацію, яка заважає користувачам знаходити потрібний контент. Гамбургери та більш креативні навігатори – це чудово, але вибирайте найкращу навігацію для тієї кількості контенту, яка у вас є – ніхто не хоче переглядати близько 100 підсторінок, щоб знайти конкретний продукт чи послугу.

63. Нехтування досвідом мобільного перегляду

Використовуйте підхід, орієнтований на мобільні пристрої. Мобільний перегляд зараз є основним методом перегляду для багатьох людей — переконайтеся, що ваш контент працює для них у першу чергу на мобільних пристроях, щоб вони мали хороший досвід, а потім переходьте до користувачів настільних комп'ютерів.

Розробка

64. Блокування сайту від сканування

Переконайтеся, що "живий" сайт може бути просканований пошуковими роботами. Часто тимчасовий запис Disallow залишається в robots.txt після міграції з розробки на продакшн.

65. Незахищений сайт під час розробки

Під час роботи в середовищі розробки переконайтеся, що його заблоковано від пошукових систем. Захист паролем зовнішніх доменів чи сайтів.

66. Відсутність чіткої структури картки сайту

Створіть XML-картку сайту. Використовуйте XML-Sitemaps.com або плагін (наприклад Yoast), якщо CMS дозволяє. Попросіть розробників настроїти генерацію sitemap.xml автоматично за розкладом. Так ваш файл гарантовано оновлюватиметься і міститиме актуальні дані.

67. Неправильні коди відповідей

Переконайтеся, що всі URL-адреси відображають дійсний код відповіді 200, використовуючи інструмент SEO Spider від Screaming Frog.

68. Низька швидкість сторінки

Перевірте час завантаження сторінки. Використовуйте Pingdom або GTMetrix, швидкі виправлення можуть полягати у використанні плагінів кешування, мінімізації вмісту або оптимізації зображень. Пропоновані виправлення можуть перетворитися на великі завдання!

69. Марні сторінки 404

Використовуйте інформаційну сторінку користувача 404. Оптимізуйте сторінку з контентом, щоб допомогти відвідувачам знайти потрібну їм інформацію.

70. Кросплатформне тестування

Протестуйте сайт на кількох пристроях. Якщо реальні пристрої недоступні, Browserstack надає кілька пристроїв та операційних систем для тестування.

71. Втрата/пошкодження даних

Переконайтеся, що ви маєте регулярне резервне копіювання. Періодично перевіряйте вміст резервної копії, щоб переконатися, що все необхідне увімкнено.

72. Незахищений контент

Перетворення відео в HTML5. Через проблеми з безпекою Flash, HTML5 є кращим способом запуску відеоконтенту.

73. Неінформативні атрибути зображень

Переконайтеся, що атрибути ALT використовують теги зображень. Опишіть, що показано на зображенні, а не заповнюйте атрибут ключовими словами.

Контент маркетинг

74. Використати персоналізацію інформації

Знання того, хто ваша аудиторія, де вони тусуються в Інтернеті і чого вони очікують від контенту, має бути центральним елементом усіх зусиль з контент-маркетингу. Якщо ваш контент не приваблює вашої цільової аудиторії, то навіщо ви його створюєте?

75. Використовуйте історії

Історії – це ключ до серця кожного – ось чому так добре працюють засоби масової інформації з погляду людського інтересу. Якщо є оповідь, яка може захопити вашого споживача, то залучення автоматично зросте. Людям подобається купувати у людей, і успішне використання історій — чудовий спосіб продемонструвати, що ця дія працює.

76. Підбирайте ключові слова

Для всього, що ви створюєте, ви повинні мати можливість відповісти на питання, чому і як. Чому ми це робимо і як це допоможе нам досягти наших KPI/цілей? Часто вивчення ключових слів є відповіддю на ці важливі питання. Переконайтеся, що ваш контент націлений на ключові терміни, які допоможуть реалізувати всі ці цифрові цілі.

77. Використовуйте соціальні дані

Соціальні дані легко отримати і вони дуже корисні з погляду розуміння особи та аудиторії. Так, він дає вам основні демографічні дані, але також може надати тривимірний аспект, який пожвавлює ваших персонажів: як вони поводяться в мережі? Які інші сторінки їм подобаються?

78. Натисніть на дві різні емоції

Виклик двох різних емоцій у ваших читачів за допомогою вашого контенту – фантастичний трюк, який допоможе збільшити залученість. Будь то шокуючий і засмучуючий матеріал або забавний, але збиваючий з пантелику, ви можете бути впевнені, що створивши дві зіставляючі емоції у вашої аудиторії з фрагментом контенту, цей контент залишиться з ними довше, що призведе до збільшення ймовірності, що вони повинні щось зробити з ним; будь то поділитися ним, розповісти другові, відвідати ваш сайт і т.д.

79. Потік контенту

Якби ви читали газету/журнал, і кожна стаття була б однакової довжини, відформатована так само і написана таким же тоном – ви б зацікавилися? Простий, але ефективний спосіб збільшити успіх ваших зусиль з контент-маркетингу – зробити потік контенту різноманітним та цікавим. Змішайте повідомлення в блозі з інфографікою, функціями, списками на основі зображень, вікторинами та інтерактивними матеріалами... можливості безмежні.

80. Підглянути у конкурентів

Слідкувати за зусиллями ваших конкурентів у галузі контент-маркетингу – це не шахрайство – це фантастичний спосіб встановити, що працює, а що ні. Якщо ви бачите щось, що вам подобається в принципі, але може бути оновлено, покращено, доповнено чи представлено ефективнішим способом, то вам обов'язково потрібно це зробити! «Вам не потрібно винаходити велосипед; вам просто потрібно поділитися своїм унікальним баченням того, чому колесо важливе». (@pageonepower)

81. Дайте відповідь на мікромоменти і больові точки

Мікромомент - це момент, який ваша аудиторія фіксує у рядку пошуку "Як ви ...", "Що робить ...". Маю на увазі», «Як найкраще…». Визначте ці мікромоменти для вашої аудиторії та дайте відповідь на них своїм контентом. Больові точки — це реальні або передбачувані проблеми, з якими стикається ваша аудиторія, коли мова заходить про вашу послугу/продукт/галузь, і зазвичай вони пов'язані з часом, грошима, іміджем та незручностями. Пропонуйте вирішення цих проблем у своєму контенті. Задіявши як мікромоменти, так і болючі точки ваших персонажів, ви як би залучаєте на свій сайт більш кваліфіковану, довірливу та зацікавлену аудиторію.

82. Будьте достатньо сміливими, щоб працювати за межами своєї ніші

Ваш контент не повинен бути зосереджений виключно на ваших продуктах, будь то мода, ставки на спорт, освіту чи подорожі. Використовуйте соціальні ідеї, серед інших інструментів, щоб дізнатися, що цікавить вашу аудиторію, і створюйте контент на основі цього. Деякі з найвірусніших маркетингових кампаній у світі мали лише незначний зв'язок із брендом та галуззю, в якій він працює.

Digital PR

83. Не можу знайти копірайтера у своєму місті

Використовуйте Followerwonk або шукайте у соціальних мережах номер телефону або адресу електронної пошти.

84. Відсутність відповіді від копірайтера

У майбутньому надішліть персоналізовану пропозицію з відповідними посиланнями на статті, які вони написали.

85. Контент не має відношення до власників сайтів

Заздалегідь продумайте тему контенту, щоб цієї проблеми не виникло.

86. Пошук занадто рано

Написання надто заздалегідь небезпечне, тому що копірайтер забуде. Використовуйте план публікації, щоб уникнути цього та забезпечити своєчасну доставку контенту.

87. Сезонний контент в останню хвилину

Завчасне планування відповідно до календаря контенту є ключем до успіху. Це вимагає ретельного стратегічного планування завчасно, тому при створенні контент-стратегії приділіть час пошуку довгострокової перспективи.

88. Затвердження сайту

Наявність пункту про 48-годинне затвердження в контракті з клієнтом (якщо ви агенція) або командою розробників дійсно важлива для забезпечення швидкої реалізації ключових змін.

89. Відхилення сайту від копірайтера

Запитайте зворотний зв'язок та повторіть спробу з іншим контентом у майбутньому. Переконайтеся, що ваш прес-реліз відповідає відгукам про цю функцію.

90. Час виконання замовлення для забезпечення безпеки сайтів вищого рівня

Керуйте очікуваними цілями сайту від початку, починаючи з щомісячного планування.

91. Копірайтер запитує додаткові зображення

Усі характеристики мають бути забезпечені відповідними зображеннями до матеріалу фірмовому стилі публікації.

92. Копірайтер не інформує вас, якщо вони мають намір опублікувати ваш контент.

Щоденний ручний пошук покриття, що включає пошук зображень та згадок бренду в Новинах Google, а також налаштування попереджень Google, але не покладаючись на це, це хороший крок уперед у визначенні того, де був розміщений ваш контент.

Соціальні мережі

93. Пошук відповідної галузевої інформації для обміну

Крім підписки на основні сайти цифрового маркетингу, такі як The Drum, eConsultancy і HubSpot, наприклад, спробуйте також використовувати Feedly, щоб налаштувати нішеві категорії для новин, якими потім можна поділитися.

94. Недостатньо часу, щоб знайти, опублікувати та повідомити про соціальний контент

Завжди слідкуйте за тим, щоб у вас був час щотижня для вивчення контенту, планування контенту, управління спільнотою та звітності. Ми рекомендуємо використовувати п'ятницю для дослідження та планування контенту на наступний тиждень, а понеділок – для звіту про минулий тиждень.

95. Пошук зображень

Пошук відповідних зображень, які відповідають правилам авторського права, може бути ускладненим. Найкращою практикою є використання оригінальних зображень, де це можливо, тому що вони добре працюватимуть, а там, де це недосяжно, створювати зображення вдома або купувати стокові зображення. Завжди намагайтеся організувати цей контент у документі соціального планування на початку місяця.

96. Залишатися «на бренді»

Переконайтеся, що весь контент відповідає цілям бренду та посібникам бренду, включаючи форму подачі на всіх платформах. Також, включаючи стандартизацію процедур розгляду скарг.

97. Звітність з релевантних KPI

Існує так багато KPI, за якими ви можете повідомляти для соціальних мереж, хитрість полягає в тому, щоб визначити ті з них, які важливі для клієнта відповідно до його власних цілей. Наприклад, звіт про лайки сторінки може бути корисним для клієнта, коли його основний інтерес полягає в тому, щоб побачити, чи рівень залученості збільшився.

98. Постійно стежте за публікацією

Використовуйте інструменти планування, такі як Hootsuite, щоб запланувати свій контент якомога раніше.

99. Не знання, скільки трафіку спрямовується на сайт через соціальні мережі

Використовуйте Google Аналітику. Налаштуйте відстеження UTM, щоб отримати дійсно докладне уявлення про кампанії, які найкраще працюють для вас у соціальному плані.

100. Люди не взаємодіють із моїм контентом

Переконайтеся, що контент призначений для взаємодії. Задавайте запитання та заохочуйте обговорення. Якщо люди залучаються та обговорюють контент, переконайтеся, що ви приєднуєтеся до розмови, олюднюйте свій бренд.




 
надіслати запит
Цікавить розробка сайтів або послуги інтернет-маркетингу? Заповніть форму нижче та надішліть заявку на прорахунок
На вказаному номері є: ;
відгуки клієнтів

Very professional guys, they helped me to save a lot of money and now my site has amazing traffic. I become a regular costumer for MSGROUP and from now one they managing my site.

Bronislav Teplitskiy, USA, Seattle

Оценка 5

These guys are awsome, they did a perfect job. I'm very happy with the final result. The communication was very good, this team is very professional and flexible and very high quality. They helped me with thinking and testing to improve the final product. Very high reccomended!

Wilfred Bosman, Netherlands, Amsterdam

Оценка 5

Great team

Aharon (Henry) Elgrissy, USA, Los Angeles

Оценка 5

Good communication. Good work.

KOTNIS. Software Developer, Poland, Wroclaw

Оценка 5

Excellent job, will definitely work with him again

Ihor Kyselov, USA, Boston

Оценка 5

A terrific find! A company small enough with which to develop an ongoing, working relationship (versus the web work "factories" with so many fleeting jobs and changing staff that they cannot keep your project straight.) They were professional, enthusiastic and accommodating. Nice guys, too. I highly recommend them. These guys are GREAT! IT's a small company so the service is very personal, which is ideal in my opinion. They were courteous, accommodating, knowledgeable and dealt with a number of unexpected delays and schedule changes from me. True professionals, trustworthy and nice guys. Highly recommended!

Katherine Robinson, USA, Dallas

Оценка 5

Once again. Great Working together on this project. We are please with result msgroup was able to get us. The price and communication was good. We are hoping for a long working relationship. Good A++

Faizal Johnson,

Оценка 5

Very professional and easy to work with. Will hire again as needed and certainly recommend to others!

Trevor Davenport, USA, Chicago

Оценка 5

good with the first part of the website, but too long time to get it done. If you want more information contact me.

Vincenzo Morandi,

Оценка 3

Great team to work with Although we hit some difficulties due to complexity of the work but we manage to finish the job with excellent result

Dilan M.R. Roshani, Iraq, Baghdad

Оценка 5

ru